pasekmenu
haslo

kreska1
telefonsiwywebdeveloper: +48 504 666 944
hosting: + 48 503 522 486
e-mail: biuro@webmake.pl

Napisz do nas!

...

Copywriting - cóż to takiego?

Nie będziemy się teraz rozwodzić na temat proweniencji słowa czy też zjawiska. Nie będziemy podawać szeregu definicji powstałych w wyniku przemyśleń wybitnych umysłów humanistycznych. Generalnie chodzi nam oto, że chcemy na konkretnym przykładzie pokazać Państwu czym jest dobrze napisany tekst. Zastanawiasz się co Ciebie tu zatrzymało? Jak to jest, że nadal śledzisz wzrokiem szereg literek choć niczego jeszcze się nie dowiedziałeś? Zobacz, na samym początku pojawiło się słowo, które Ciebie interesuje. Dodatkowo odbiór wzmocniliśmy pytaniem, na które zapewne czytelnik chciałby uzyskać odpowiedź. Potem jednak okazuje się, że nie ma podanej informacji wprost. Zasialiśmy ziarno ciekawości. Co prawda ciekawość to pierwszy stopień do piekła, ale taka jest natura człowieka. No dobrze, ale nadal nie widzisz sensu tego tekstu… Myślisz, że to jest jakaś bzdura, choć nadal proces przetwarzania treści trwa…

W końcu jednak umieściliśmy pytanie, zatem chcesz już się dowiedzieć czym jest ten obcobrzmiący copywriting?

Bardzo proszę. Pomyśl, jaką konstrukcję ma ten artykuł? Pomiń warstwę słowną, z której się składa, bo w copywritingu nie chodzi tylko o grę słów - wykorzystywanie do reklamy pięknych konstrukcji wyrazowych, czy o zachwycanie niezwykle bogatym zasobem słownictwa. Istotą copywritingu jest umiejętność pisania skutecznego tekstu, a dokładniej pisania w taki sposób, aby zainteresować czytelnika – potencjalnego Klienta. Ważne jest, aby umiejętnie zatrzymać jego uwagę jak najdłużej na naszej ofercie. To nie jest gra słów, to jest sprzedaż! Dlatego należy to zlecać tylko SPECJALISTOM! Zaufaj nam! A my dajemy ci słowo… skuteczne słowo(a)!